b-blog

b-blog

első 36 óra

_kedvesnaplónak

2022. december 28. - bármimás

Tehát, tegnap, kedden hozott haza Sági. Tudom, nem szép dolog valakit vezetéknevén nevezni, sok éve gyakorlom egyébként, hogy nem így járok el, de ő az akinél azt gondoltam már 15 éve is, hogy még a családtagjai is így szólítják, annyira így ismeri mindenki. 

No, a lényeg, hazaértünk, itthon maradtunk kettesben. Én nagy hirtelen éhes lettem, rég volt, kevés is volt a reggeli. Egy kis kaja improvizálás, aztán készült az ebéd. Alapvetően az első közel két nap helykeresésről, pihenésről, kisebb kipakolásról szólt. Olyannyira kisebb, hogy a ruhák nagy része még mindig a táskában dekkol, ma fogpiszkálót is onnan vettem ki. Fáradni fáradok a nap során, jól esik leülni, megpihenni, lefeküdni. Valószínűleg ez így normális, de összehasonlítani igazán nem tudjuk. Nyáron műtét után még sokat voltam kórházban, ott ugye egyszerűbb nyugton maradni, itthon meg nyilván aktívabb vagyok.  

Baromi jó volt kényelmes ágyban aludni, nagy alvást is terveztem, amit némileg keresztülhúzott egy baleset, de elég simán vettük az akadályt. Mint később kiderült, inkább csak én, mert utána visszaaludtam, Babám küzdött még az álommanóval, nem is aludta ki magát rendesen. 

A mai nap alapvetően eat&chill módban zajlott, szólt a rádió vagy ment a tv. Jól esett na. Reggel mértem magam, úgy tűnik, hogy csak két kiló körül van a súlyveszteség, abszolút elfogadhatónak tűnik. 78,5 voltam bemenetel reggelén, ma pedig 76,6. Beírtam a kalóriabázisba, aztán azon mosolyogtam, hogy ha system owner figyeli az adatokat, vagy statisztikáz just for fun: olyan szempontból passzolhatok a felhasználók trendjébe, hogy az ünnepek körül mérik és/vagy írják a súlyukat. De hogy a kihagyás után kevesebbel folytatom, nem lehet gyakori ilyenkor. :) 

No, ez az írás, egész langyi lett, nem is történt túl sok érdekesség itthon és ez így volt most jó.

Amivel talán magamat is nyugtatom, hogy idővel ezek a bejegyzések, majd olyanokat tartalmaznak mint az első séta, első kör a Specivel, első rendesebb bringás kör, első kör a Csepivel, vagy hogy továbblépjek, mert van hova: folyópartra menő vagy tókerülő bringás turnék, nagy séták, vagy bármi szintlépő tevékenységek. Szóval jó lesz ez! ;) 

   

A bejegyzés trackback címe:

https://rehabb.blog.hu/api/trackback/id/tr2318012562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása