Ma szerda van, reggel napsütés, aztán szürkeség, eső, megint napsütés, megint szürke... sima február.
No, ezek között jött egy nagyon jó felismerés, ami kis lépés megint, de azért mégis némi örömöt ad:
tudok tüsszenteni.
Ez annyira nem lenne nagy dolog, ha eddig, eddig ez nem úgy történt volna, hogy egy tüsszentés két kimenetelű lehetett: vagy sikerült még inger állapotban elfojtani, és akkor sikerélmény!, vagy kijött, és akkor amint meg tudtam szólalni utána a fájdalomtól, rögtön követte egy "bssza+" is. Így hatott ez a drága kis ártatlan...
Ma annyira hirtelen érkezett, hogy nem volt nagyon lehetőségem birkózzak a benntartásán, mely így hozta e kellemes felismerést; hogy nincs ok a bssza+-re. Az nem is jött. Hurrá!
Aztán van itt még aktivitás; sütött a nap, fújt a szél, volt némi aktivitásra csalogató idő, így roller túra lett az egyik délelőtti program. Magyarázat hozzá; a Speci a tavaszi karbantartáson van, a Csepel meg a haladós áttétel miatt szeles időben nem a legideálisabb társ arra a helyzetre, amikor nem akarok még annyira erőlködni. Szerencsére itt van még mindig Anna rollere, ami - hogy is mondjam - nem épp az én méretem, de kiváló társ arra, hogy kisebb túrákat lenyomjunk együtt. Mentem Sparba, meg egy kis kitérőt a patakpartra, közben még szabadságos Szabival is összefutottam. Jó ez a falusi lét. :D
Itt a kiruccanás Strava-n.
És akkor három a magyar igazság módon, érkezett még egy telefon; kész a Speci. Emiatt volt egy kis tartásom, mert a tavaly upgradelt hátsó agy decemberben elkezdett örökhajtósként funkcionálni, és ebből még a nem annyira szakavatott olvasók is kitalálhatták, hogy ez így nem épp ideális. Anno, pár szezonnal korábban a Mali kazettatestét szétszedtem takarítani, kenni, és elég nagy harc lett belőle, mire rendesen összeállt újra. (de nem is biztos, hogy teljesen jó lett) Így jelen esetben rögtön a szervízre esett a döntés, leadtam, hogy csinálja meg aki pro ebben. És most jött a telefon, hogy kész is van, minden pöpec. Ez azért is jó, mert csak holnap tudnék érte menni, utána már csak hétfőn lesz nyitva.
Itt elhelyezném a probléma tanulságát; ugye egy új Novatech agy lett beépítve hátra, és ez változott nem épp ideális működésűvé. Decemberben azt gondoltam, hogy a kalapácsmű szorul valamiért, nem old, emiatt lesz örökhajtós a masina. Ezt Gergő meg is erősítette, hogy mosáskor simán bemoshattam oda sarat, ami aztán remekül tud tömíteni, ott ahol nem kéne neki. A felvetés teljesen jogos volt, mert - a pár évvel korábbi rendszeres láncszaggatások okán - aktívan szoktam mosóban mosni a fogsort, meg a láncot, ami simán magával hozza a sár beküldését. NOS, itt nem állt fenn ez a helyzet, mert olyan porvédő tömítés van rajta, amin nem megy be semmi. Pont. A probléma még a másik oldalon keletkezett, a gyár oldalon. Azt mondta Szakibá', hogy olyan száraz volt a szerkezet, mint ami kb soha nem látott kenőanyagot. Ez azért izgalmas fejlemény, tanuljunk belőle. Ha gyakrabban vennék / vennénk hátsó agyakat, véssük tehát az eszünkbe, hogy a fűzés körül érdemes lehet megnézetni, van-e megfelelő kenés. Kellemetlen perceket lehet elkerülni..
Ennyi minden történt ezen a napos-szürke szerdán. Innen nézve, lehet, hogy a többi nap sem "csak eltelt" csak nem veszem észre a történéseket? :)